La mirada a l’espai educatiu
Una proposta d’indicadors per avaluar les escoles infantils com a entorns segurs i protectors Pepa Horno Goicoechea La protecció d’un...
Neuroeducación: tareas con cabeza y corazón
En aquestes línies s’hi presenta una proposta d’activitats per ser realitzades amb alumnes d’infantil i primària, a l&...
Què vol dir crear espais saludables?
Assumpció Vilaseca Viladrich Arquitecta i màster en Bioconstrucció Carles A. Labèrnia Badia Arquitecte tècnic, màster en...
L´alumnat amb «problemes de conducta»
Aquest article ens vol fer reflexionar sobre les experiències i les situacions que vivim diàriament a l’escola relacionades amb el...
El reto cultural y educativo de la sostenibilidad
Les paraules com ara sostenibilitat, amb tanta presència política i mediàtica, són sospitoses d’encobrir discursos s...
Camins escolars: cap a una aula de natura inclusiva
Possibilitar la presència de tot el grup classe en activitats de senderisme escolar tot aprenent i caminant junts és el repte que us pro...
PER ARRODONIR
Ara seriosament: juguem El juego simbólico RUIZ DE VELASCO GÁLVEZ, A.; ABAD MOLINA, J. Barcelona. Graó, 2011 Manual bàsic sobre el...
Arizmendi, pedagogía de la confianza y arquitectura