Autorregulación en 1.º de primaria
En aquest article s’hi presenta una experiència d’autoregulació de l’aprenentatge amb alumnat de primer de primà...
I si ens atrevim a canviar? El programa Escoles + Sostenibles de Barcelona
El programa Escoles + Sostenibles (E+S) és hereu de l’Agenda 21 Escolar de Barcelona, una iniciativa dirigida als centres educatius que e...
Daniel Innerarity
«Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prolongament de la fam...
Antón Costa, referencia de la renovación pedagógica en Galicia
Als 68 anys, amb 44 fent de professor i de catedràtic d’Història de l’Educació a la Facultat de Ciències de l&...
Participació i facilitació en els processos de transformació
Carla Güell Membre de la cooperativa Resilience Earth. Olot (Girona). Educadora social en l’àmbit de la resiliència comunità...
L´escola compromesa amb el món. I tu què fas?
Quins han de ser els valors de referència quan eduquem en un context de diversitats, de vegades aparentment excloents entre elles, i de p...
Construir la historia del barrio desde el aula
Lluny dels continguts tradicionals basats en reis, soldats i guerres, hi ha unes altres maneres d’aprendre història a l’escola; per...
Conviure i compartir la iniciació esportiva
El present article sintetitza una experiència pionera i innovadora en inclusió en la pràctica d’activitats d’iniciaci...