Conversant en rotllana: gestió d´impulsos
Francesc Ferrer y Guàrdia
En aquesta secció es tracta de llevar la pols a textos i idees poc o molt conegudes i que estan presents en el debat i en la pràctica ed...
Flipped classroom en temps de confinament
El flipped classroom no comporta només treballar amb vídeos educatius, sinó també repensar com utilitzem el temps de qu&eg...
Pensar a primer de primària
Un dels temes relacionats amb la competència social és el vinculat als impulsos de cadascú i la manera com es gestionen. L’...
Què ens diu la investigació científica?L’aprenentatge socioemocional i els conflictes a l’escola ...
Què ens diu la investigació científica? Aprenentatge social i emocional Consigna de l’evidència Tenir present l’estat ...
Modelo de seguimiento y elaboración del proyecto: Confiproyecto. Aprender del confinamiento para...
Camí de l’aprenentatge, joc que flueix amb amor
Enartze Larrakoetxea Arkarazo Iraide Ortiz San Vicente Escola pública d’Orduña (Biscaia) Ivan Tellaetxe Ulesi Caminant permacultor. De...
Què és «el que no va bé»?
Què és el que no va bé, si el professorat s’hi escarrassa tant? Per què el nostre jovent, a qui mirem de beneficiar,...