Solament podem donar el que som
Les persones que vivim diàriament a l’aula sabem que una cosa és la teoria i una altra de ben diferent és la pràctic...
«L´autonomia dels centres educatius o l´autonomia institucional». La tria de… Carme Armengol...
«Entrevista a Joan Carles Mèlich». La tria d’… Agnès Gradaïlla
Història del Fòrum Europeu d´Administradors de l´Educació (FEAE) de l´Estat espanyol. Una p...
Ja han passat trenta anys des que vaig tenir coneixement, d’una manera una mica peculiar, de l’existència d’una organitzaci&o...
Inclusió en hora punta
Amics, coneguts i saludats. En aquesta secció, m’atreveixo a aixecar la mà per preguntar, dubtar i opinar en veu alta sobre les co...
Convivència en positiu. Optimisme pedagògic
Per aconseguir la convivència positiva, és necessari projectar una mirada que permeti realitzar canvis, com també mantenir una ac...
La pràctica reflexiva en la formació del professorat: l´experiència del CEP d´Eivissa
En aquest article, s’hi presenta l’estratègia dissenyada i posada en pràctica per l’equip d’assessors i assessor...
Família i escola, dues realitats vinculades en una aula cooperativa
En coherència amb un plantejament inclusiu, cooperatiu i sistèmic de l’educació, les famílies han de formar part de ...