I si l’atenció a la diversitat comencés per les famílies?
En aquest article d'opinió, Leticia Barbadillo es pregunta què passaria si als centres educatius l’atenció a la diversitat ...
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
L´alumnat amb «problemes de conducta»
Aquest article ens vol fer reflexionar sobre les experiències i les situacions que vivim diàriament a l’escola relacionades amb el...
Antón Costa, referencia de la renovación pedagógica en Galicia
Als 68 anys, amb 44 fent de professor i de catedràtic d’Història de l’Educació a la Facultat de Ciències de l&...
Europa, sense fronteres? Projectes a l’aula a partir de problemes socials rellevants
Tot seguit es planteja un projecte enfocat a l’alumnat del cicle superior de primària que consta de dues parts: una recerca cooperativa d...
Pensar a primer de primària
Un dels temes relacionats amb la competència social és el vinculat als impulsos de cadascú i la manera com es gestionen. L’...
Padlet: facilitant la tasca col·laborativa a l’aula
Padlet és una eina web 2.0 que permet emmagatzemar i compartir contingut multimèdia. És bàsicament un mur digital que es p...
Inteligencia artificial para conocer nuestro patrimonio
El projecte que presentem pretén acostar el nostre alumnat a les seves arrels, al seu patrimoni material i immaterial. Per aconseguir-ho ...