Daniel Innerarity
«Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prolongament de la fam...
Una mirada de llarg abast
Flipped classroom en temps de confinament
El flipped classroom no comporta només treballar amb vídeos educatius, sinó també repensar com utilitzem el temps de qu&eg...
Instituts escola: una rara avis plena d’oportunitats
Els centres públics amb alumnat d’educació infantil, primària i secundària són una gran minoria, però ...
El currículum comú a la ZER Baridà-Batllia
El currículum guia les activitats educatives escolars, en concreta les intencions i proporciona guies d’acció adequades al profess...
Coliderar des del futur que s’albira
Pilar Calçada Balcells Associació 8 Colors. Santa Coloma de Queralt (Tarragona) Mamen Artero Borruel Arquitecta. El Globus Vermell. Barce...
Experiment-acció, un projecte educatiu que dona valor a la tasca docent
El projecte Experiment-acció és una de les propostes que els estudis d’educació infantil han presentat per aprofitar el pot...
MILENA EN QÜESTIÓ