Construir la història del barri des de l’aula
Construir la història del barri des de l’aula Jorge Fernàndez Gonzàlez Lluny dels continguts tradicionals basats en reis, soldats...
PARA REDONDEAR
Ahora en serio: juguemos El juego simbólico RUIZ DE VELASCO GÁLVEZ, Á.; ABAD MOLINA, J. Barcelona. Graó, 2011 Manual básico a...
Aprendre més enllà de l’escola. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Danses tradicionals basques
Des de nena he tingut moltes inquietuds i això m'ha dut a tenir diverses aficions. Entre d'altres, he ballat en un grup de danses tradici...
Tancament de les escoles davant la COVID-19. Riscos contra reptes
Recomanacions de Bibliomèdia. Trobades. Convocatòries. Webs
Neuroeducació: tasques amb cap i amb cor
Neuroeducació: tasques amb cap i amb cor Diana Marín Suelves, Cristina García López En aquestes línies s’hi presenta un...
RECURSOS PARA LA PRÁCTICA
Y mientras juegan, ¿yo qué hago? Aunque se sigue manteniendo en muchas realidades esa actitud de maestras y maestros que basan su trabajo...