Aragó: patis pel clima
Canvi climàtic i acció en centres educatius Nieves Ibarra Ibáñez Servei de Canvi Climàtic i Educació Ambiental. Departam...
De què ens admirem
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
La gestió de l´educació bàsica al Brasil
Us mostrem l’organització politicoadministrativa del Brasil, la complexitat dels òrgans de gestió responsables del sistema ...
Entorns virtuals d'aprenentatge (I)
Pràctiques transferibles a secundària
Pràctiques transferibles a secundària Ens agrada que la revista del mes de juliol estigui impregnada d’un aire de relaxació, de s...
Andalusia: espais educatius sostenibles i saludables
Una mirada interdisciplinària des de la formació del professorat Yajaira Grao Moral Javier García Blanca Irene Castañeda Cazorla C...
Éleos con corazón
Des de fa uns quants anys, la nostra escola aposta per la recerca de nous camins, sobretot des del punt de vista metodològic, amb la fina...
Teresa Punta: «Les dones mestres som bombes de llavors»
Ha estat mestra, directora d’escoles i supervisora de la província de Chubut, l’Argentina. A llarg d’anys de feina ha anat co...