Activem el «mode ser» als entorns educatius amb la pràctica del mindfulness
Sempre anem a correcuita. Tanmateix, a les aules ens trobem amb infants que són hereus de l’enrenou que regna al seu voltant i per aquest...
Escola rural i comunitat
L’organització multigrau, un cop acabada la seva funció històrica per afavorir l’alfabetització de les perif&e...
De desitjar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
John Abbott: «Els infants han nascut per aprendre, no per ser ensenyats»
Quin és el sentit de l’escola al segle XXI? Per reflexionar sobre aquesta qüestió, John Abbott recula fins a l’origen d...
Construïm una sínia
Partir dels interessos de les criatures, tenir en compte què volen fer i què volen aprendre és una condició necessà...
Sherlock Holmes, agente 007
Alfabetización estadística
Del aula a la familia Anabel Forte Deltell Judit Vilar Crespo Emilia López-Iñesta Universidad de Valencia La estadística es parte de nu...
El musicograma como recurso de notación musical no convencional en musicología