Nuevos retos para la formación permanente del profesorado de matemáticas para la interdisciplinariedad
Itinerari matemàtic a primària.
L'experiència que explicarem a continuació es va dur a terme el curs escolar passat (2006-2007) amb alumnes de sisè de l'escola Sadako...
Literatura, cinema i ciència
Utilitzar el relat com a font d’aprenentatges és una tendència reivindicada per psicòlegs cognitius i neurocientífic...
Gestión y evaluación de un proyecto multidisciplinar sobre el estudio e impacto de la pandemia...
Gestión y evaluación de un proyecto multidisciplinar sobre el estudio e impacto de la pandemia Susana Vásquez Ferran Balat Navarrete Gu...
L’avaluació, eina clau per a l’aprenentatge
Iniciar i sostenir pràctiques de docència compartida a les aules
La docència compartida (DC) esdevé una estratègia potent per l’aprenentatge entre docents i per la millora professional i d...
El teixit d’aula, una inclusió real: L’experiència de l’escola Fluvià, un centre en construcci...
Som una escola diferent i ens volem explicar. Fa cinc anys que vam néixer i ens estem fent el vestit a mida, encara que tot just hem cos...
Estructura del sistema educatiu.
Si bé a la LOE hi ha pocs canvis importants en la configuració del sistema educatiu vigent, sí que cal ser conscient que s'hi han fet ...