Luis Alberto Branda. Bevent de les fonts de l’ABP
L'aprenentatge basat en problemes (ABP) és un dels mètodes que ha gaudit de més arrelament en educació superior al llarg dels darrers...
¿Debemos seguir enseñando los algoritmos? Si es así, ¿cómo?
Daniel Ferrer, mestre d´educació infantil. Créixer en colors
«Nosaltres fem servir l’art com a via d’expressió de sentiments, com a canal per treure allò que tenim dins i que ens ...
Taller d’escacs
En aquest article, hi presentem una experiència realitzada en una escola barcelonina, en la qual, sota el format de tallers, s'utilitzen...
Una trayectoria para favorecer el razonamiento espacial en educación infantil
Una trayectoria para favorecer el razonamiento espacial en educación infantil Estefanía Espina de la Cruz María Luisa Novo Martín ...
Confiar en les criatures, confiar en les mares i els pares
En aquest article d'opinió, Karmele Baelo ens planteja un repte clau per a l'escola actual: com aconseguir la confiança de les fam&iacut...
Descobrim la biblioteca junts
El projecte de biblioteca s'engega gràcies al suport del programa de biblioteca escolar «PuntEdu», però també sorgeix mercès a les ...
¿Algoritmos o calculadoras?