La isla de Nim
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula --aparentment sim...
Citius, altius, fortius
Jordi Baldrich, maestro DJ. «Aprender en la discoteca»
Resolució de problemes (només) a l´hora de matemàtiques?
Molt sovint, tendim a associar, directament i sense pensar, problema amb matemàtiques, però resoldre problemes reals, de la vida quotid...
La Leonera TV: aprendre sense por de suspendre
La Leonera TV: aprendre sense por de suspendre Francisco Espadas Sotés L’article descriu les característiques més destacables del...
Treballar les normes a l’escola
L’objectiu d’aquest article és mostrar el valor pedagògic de la reflexió sobre les normes que regulen la participaci&...
Com participa tota l’escola en un projecte
El Projecte Junts és una manera d’entendre, de fer i de treballar per projectes. A l’escola, partim de l’agrupació de ...
Métodos estadísticos y probabilísticos para descubrir los secretos del fútbol