El plaer d’aprendre
Estudis recents en neurociència expliquen les bases biològiques sobre per què és important associar les experièncie...
Pràctiques que ajuden a construir la relació educativa
Sé que, sense una bona relació educativa, no és possible establir res fructífer, i no sorgeix solament d’estar junts...
De la realitat al joc simbòlic i del joc simbòlic a les matemàtiques
Aquesta experiència té com a objectiu principal usar el sistema monetari (l’euro) en una situació contextualitzada (la boti...
Com podem participar en temps de crisi
Els pares i les mares també volen ser protagonistes de l’educació de les seves criatures. Volen ser escoltats, informats, consulta...
El taller de les papallones
La participació de tots els sectors de la comunitat educativa és possible si s’unifiquen objectius que redundin en benefici dels i...
L’atenció a la infància. Començar la casa pels fonaments
Una de les competències més importants del Consell Escolar de l'Estat és fer l'anàlisi de la situació del sistema educatiu. Un cop q...
Evaluación, la gran desconocida
Evaluación, la gran desconocida Aclarando conceptos Manuel Fernández Navas, Noelia Alcaraz Salarirche En este artículo abordamos el con...
Joan Domènech: “L’experiència escolar no ha de ser una cursa”
Mestre vocacional i director de l’escola pública Fructuós Gelabert, de Barcelona, va publicar el llibre Elogi de l’educaci&o...