Obrir interrogants i nous espais de reflexió entorn dels projectes
¿Cómo aprenden los docentes? HERNÁNDEZ HERNÁNDEZ, F. i altres Octaedro, 2020 El llibre que us presentem ens pot donar llum per pod...
La bañera de Arquímedes
En pleno auge de los vídeos que resuelven trivialmente y sin mayor interés ejercicios de matemáticas de los de siempre, Urtzi Burgis y ...
De què en diem “respecte”?
Parlar d'una educació que procuri atendre l'infant des d'un punt de vista respectuós envers els seus propis processos de vida no és pa...
Jordi Baldrich, maestro DJ. «Aprender en la discoteca»
Ideas clave sobre las altas capacidades en la escuela
El somni del meu avi
La proposta següent és, alhora, una activitat artística i un treball sobre els vincles familiars entre avis i néts....
Cantidades enormes e insignificantes
Tot sovint, en la nostra vida quotidiana, sentim a parlar de quantitats altíssimes: anys llum, si ens referim a l’espai, o milions d&rsqu...
D’avis i balenes
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...