Amb les famílies: La direcció i les famílies
Hacia el residuo cero
Hacia el residuo cero El mejor residuo es el que no se produce Todas las iniciativas destinadas a reducir residuos contribuyen a hacer fr...
La consciència fonològica: amb petites dosis n’hi ha prou
La consciència fonològica ha entrat amb força a les aules, i la rapidesa mateixa amb què s’implementa genera molts d...
La funció directiva a infantil
Per educar, formar, convèncer, comprendre, empatitzar, conviure., cal crear un grup sòlid i cohesionat, i això dependrà fonamentalmen...
(Inter)(Trans)disciplinarietat en formació de mestres
L’article mostra un projecte al grau de Primària de la UdL basat en l’aprenentatge intertransdisciplinari a través de l&rsqu...
La direcció en una escola per a tothom
En el present article, s'hi descriu la història de la direcció d'una escola infantil amb la voluntat que sigui un espai educatiu, de re...
León Tolstói y la escuela de Yásnaia Poliana
León Tolstói y la escuela de Yásnaia Poliana La inseparable dialéctica educativa entre teoría y práctica Tolstói en...
Andreu Adell, mestre de l’espai neorural La Terreta (Tremp). Imagine
Diuen que les primeres experiències professionals són determinants i ens empenyen cap a un camí o cap a un altre. Imagineu-vos qu...