Per arrodonir: Els bons tractes en la infància
Enfocament del racó de plàstica a infantil.
L'àrea de comunicació i representació d'educació infantil ha incorporat, des de la seva nova estructura curricular dissenyada l'any 1...
Com podem aplicar la classe inversa a l’educació primària?
La necessitat d’innovar en educació ens porta a fusionar tendències pedagògiques emergents de gran impacte, com ara les cla...
Pistes per a l’avaluació: Una altra avaluació
Entre els múltiples tipus d'avaluació que tenim al nostre abast, hi ha aquella que podem practicar a través de l'observació del joc.
El racó de construccions o de lògica matemàtica.
A les aules d'infantil, hi trobem, dia rere dia, moltes situacions que considerem fonamentals per realitzar certs aprenentatges que corre...
Ecuaciones en 2.º de ESO desde la historia
Se plantea el trabajo de la resolución de ecuaciones, con una incógnita, de primer y segundo grado, en un curso de 2.º de ESO que, debi...
Friedrich Nietzsche: La importància de la paraula oral i escrita escaient
Friedrich Nietzsche La importància de la paraula oral i escrita escaient Esmentar el nom de Nietzsche sempre genera certa incomoditat i p...
Una experiència per atendre la diversitat: la llibreta dels problemes de matemàtiques
L’objectiu d’aquest article és transmetre una experiència de resolució de problemes de càlcul en una aula de p...