La isla de Nim
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula --aparentment sim...
Resolució de problemes (només) a l´hora de matemàtiques?
Molt sovint, tendim a associar, directament i sense pensar, problema amb matemàtiques, però resoldre problemes reals, de la vida quotid...
Pistes per a l’avaluació: Avaluant racons, avaluem l’educació infantil?
En avaluar els racons, com qualsevol altra situació d'aprenentatge a l'educació infantil, partim d'una anàlisi del context, de l'espai...
Com participa tota l’escola en un projecte
El Projecte Junts és una manera d’entendre, de fer i de treballar per projectes. A l’escola, partim de l’agrupació de ...
Alegria i confiança per educar: Una mirada sistèmica
Els coneixements que ens arriben sobre el sistema emocional humà ens ajuden a entendre la complexitat del nostre funcionament personal i...
L’espai del joc simbòlic.
Si el clima de l'aula és atractiu i generador d'idees i de recursos, les criatures se senten lliures per ser, per pensar, per sentir i p...
La bañera de Arquímedes
En pleno auge de los vídeos que resuelven trivialmente y sin mayor interés ejercicios de matemáticas de los de siempre, Urtzi Burgis y ...
Gestionar l’ecoansietat. No ens culpabilitzem i passem a l’acció!
Gestionar l’ecoansietat. No ens culpabilitzem i passem a l’acció! Som part del problema, però també som part de la soluci&#...