Pistes per a l’avaluació: Avaluant racons, avaluem l’educació infantil?
En avaluar els racons, com qualsevol altra situació d'aprenentatge a l'educació infantil, partim d'una anàlisi del context, de l'espai...
Com participa tota l’escola en un projecte
El Projecte Junts és una manera d’entendre, de fer i de treballar per projectes. A l’escola, partim de l’agrupació de ...
Alegria i confiança per educar: Una mirada sistèmica
Els coneixements que ens arriben sobre el sistema emocional humà ens ajuden a entendre la complexitat del nostre funcionament personal i...
L’espai del joc simbòlic.
Si el clima de l'aula és atractiu i generador d'idees i de recursos, les criatures se senten lliures per ser, per pensar, per sentir i p...
La bañera de Arquímedes
En pleno auge de los vídeos que resuelven trivialmente y sin mayor interés ejercicios de matemáticas de los de siempre, Urtzi Burgis y ...
Gestionar l’ecoansietat. No ens culpabilitzem i passem a l’acció!
Gestionar l’ecoansietat. No ens culpabilitzem i passem a l’acció! Som part del problema, però també som part de la soluci&#...
Joan Manuel del Pozo: «La persona educadora viu “en el cantó positiu de la vida”»
Al seu despatx de l’edifici antic on s’ubica la Sindicatura de la Universitat de Girona, Joan Manuel del Pozo ens rep amb temps i amb gan...
Per arrodonir: Els bons tractes en la infància