Amb les famílies: El que l´escola ha de fer per no excloure les famílies amb menys recursos ec...
Lev Tolstoi i l´escola de Iàsnaia Poliana
Lev Tolstoi i l’escola de Iàsnaia Poliana La inseparable dialèctica educativa entre teoria i pràctica Tolstoi a l’Escola de...
Les columnes de la UAB
Entre els objectius pedagògics de l’escola Bellaterra hi ha el d’apropar els nens i les nenes al món de l’art, perqu&e...
Transformar una escola de medi social desfavorit
Fa sis anys, a partir d’una convocatòria del Govern Basc, vaig entrar a treballar a la comunitat d’aprenentatge d’una escola ...
Les mestres de suport als centres inclusius
Les mestres de suport a la inclusió (pedagogia terapèutica i audició i llenguatge) del CEIP L’Albea, situat a la Vall d&rsq...
Jocs prenumèrics a l’educació infantil
Jocs prenumèrics a l’educació infantil Marta Rada Cimorra, Tomás Ángel Sierra Delgado Davant les dificultats que presenten a...
Rufino Ferreras: «L’art i el joc són espais de llibertat»
Rufino Ferreras és historiador i pedagog, però el que fa que la seva tasca sigui interessant és que és el responsable actu...
L’escoleta com a territori de protecció de la infància
Des de fa alguns cursos les escoletes de Menorca es van mobilitzar per donar resposta a la pobresa i a les noves realitats que mostrava, ...