El microconte
Aquesta experiència d’aula integra la comprensió i l’expressió oral i escrita a través del joc lingü&iacu...
Ens inventem una llengua!
L’article presenta una seqüència per treballar la reflexió gramatical en un projecte d’investigació i creaci&oac...
Escriure i aprendre a escriure, dues activitats que s’entrecreuen
Plantegem una revisió de les bases de l’ensenyament de l’escriptura a l’educació obligatòria en dues parts. En ...
La dona no té ningú que li escrigui
La invisibilitat femenina als currículums, a les programacions didàctiques i als llibres de text continua sent una realitat que actualme...
Ressenya: Com triomfar amb les TIC en la promoció lectora
Tot mirant-se al mirall
Com s’ha d’ensenyar a escriure per aprendre a secundària? Quan haurien d’(aprendre a) escriure els estudiants? Quins só...
El pòster com a gènere discursiu
El pòster constitueix un recurs eficaç per augmentar la cultura científica i l’alfabetització acadèmica dels ...
En context: Cartes, jocs i emocions
És vital arribar a un coneixement previ de les característiques del nostre alumnat i trobar amb ell una resposta recíproca amb ac...