Materials a examen: ¡Por fin, la lonja!
En aquesta activitat, s’hi valora el material didàctic digital '¡Por fin, la lonja!', projecte de treball que s’acaba amb l&r...
Entorns digitals a les classes de llengua
En aquest article es reflexiona sobre la relació entre els canvis tecnològics --generadors d’escenaris digitals nous-- i el canvi ...
En context: Paraules, diàlegs i històries
A continuació, presentem una activitat de motivació i activació d’expectatives prèvia a la lectura d’una novel...
El disseny de materials didàctics
Les propostes del llibre de text depenen de les intencions i de les concepcions educatives del govern i dels autors, mentre que el paper ...
La dona no té ningú que li escrigui
La invisibilitat femenina als currículums, a les programacions didàctiques i als llibres de text continua sent una realitat que actualme...
Lectura, escriptura i «noves» tecnologies
El text aborda els desafiaments de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC). A partir del concepte de "multimodalitat", e...
Textos narratius i gamificació
En el present article, s’hi justifica la importància de l’ensenyament dels textos narratius a les aules de llengua castellana i lit...
El vídeo per treballar la competència oral
En aquest article, hi presentem una experiència didàctica real desenvolupada en el marc de l’assignatura Dplnková conversac...