Comunicació efectiva a l’aula
Escoltar i sentir són dues activitats diferents. Sentir és un procés físic, que pot ser involuntari. Escoltar, en canvi, &...
ReseñaEncuentros
Reseña 100 actividades de ámbito artístico para primaria. Música, visual y plástica, dramatización y danza GARCÍA G...
Les tauletes digitals a l’aula
Quan es parla de tecnologia i educació, de vegades, es posen en dubte les possibilitats que aquella ofereix per millorar la pràctica doc...
La biblioteca escolar és cosa de tothom
L’escola es va proposar remodelar la biblioteca, que havia quedat en desús des de feia temps. S’havia potenciat tenir obres de cons...
Más que baile
En el recurso «Más que baile» se propone un proyecto interdisciplinar para desarrollar la expresión corporal y el movimiento con pens...
La reproducción: ¿deber o necesidad?
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), breus retalls de diàlegs d’aula, aparentment simp...
El cuento para desarrollar procesos matemáticos
Aquesta experiència promou l’establiment de connexions per a la construcció de coneixement a l’aula de primària. Les ...
Navegant amb una forta tempesta (part 1)
Aquest article neix de la necessitat de plasmar per escrit reflexions al voltant de tot el que estem vivint amb aquest confinament, atès ...