«Escolta’m», un projecte amb una organització.
Escolta'm és un projecte que ha de tenir molt present els aspectes emocionals i personals dels alumnes ajudant-los a créixer amb confia...
L’«Escolta’m» i la gestió de les emocions.
Aquest article convida a endinsar-se en la mar de sentiments i d'emocions que dansen en aquest reduït espai de trobada que és l'aula pe...
«De mayor quiero ser…». La argumentación oral (y escrita) paso a paso
«De mayor quiero ser...». La argumentación oral (y escrita) paso a paso Montserrat Vilà Santasusana, Joana Medina Mayol El art...
Escriure per pensar, pensar per escriure
En el món d’imatges en què estem immersos, l’escriptura a l’escola esdevé més necessària que mai....
El asesoramiento, ¿reto o necesidad?
El asesoramiento, ¿reto o necesidad? Pepi Torres Muchas escuelas están inmersas en procesos de transformación y mejora con el objetivo ...
La millora de la convivència.
A partir de la conferència titulada La millora de la convivència. Tot allò que hom voldria saber i no gosa preguntar, pronunciada el m...
La participación de las familias en un proyecto de innovación educativa
Competencia digital en un aula DUA
Competencia digital en un aula DUA «Un DUA de cole» María Antonia Barceló Martínez La tecnología nunca puede ser un cont...