¿Qué sabemos de nuestros alumnos que tienen dificultades para progresar en la lectura?
Los resultados de distintas evaluaciones de ámbito internacional han puesto de manifiesto problemas serios en el dominio de la lengua es...
Josep Maria Esteve, director de l’Institut Escola Jacint Verdaguer, de Sant Sadurní d’Anoia. Qua...
És un home apassionat. Qui l’ha sentit, no podrà negar-ho: parla de pedagogia com qui parla de les aventures d’un pirata als...
Milena en qüestió
L’espai natural, una trama de relacions
Un grup d’alumnes de primària entre els cursos de quart i cinquè crea un espai preservat en una parcel·la del pati que desp...
Avanzando en la lectura: acuerdos, contrastes y propuestas
En la búsqueda de una respuesta a las diez cuestiones que organizan el monográfico (véase artículo introductorio) tropezamos con noci...
Com podem enfocar la intervenció pedagògica durant les visites culturals?
Actualment, les visites culturals promogudes pels centres docents són una activitat molt habitual. Tanmateix, els indrets on és present ...
Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria)
De mirar a observar
L’escola pública Aqua Alba, de Gualba (Vallès Oriental), és un centre arrelat al medi natural i social, amb un interè...