Un joc de rol sobre les al·lèrgies
És freqüent que, entre el nostre alumnat, hi hagi alguna persona amb algun tipus d'allèrgia o intolerància alimentària. Cada cop mé...
Romper el tabú de la lentitud
Joan Domènech (J.D.): Los movimientos de la lentitud (slow food, slow cities, etc.) intentan devolver tiempo a las personas. Este plante...
«Jo»: parlem de nosaltres a través de l’art
Com podem dir alguna cosa de nosaltres mateixos mitjançant el llenguatge plàstic? Aquest serà el tema del taller «Jo»...
Por una pedagogía del caracol
Ha llegado el momento de decir: "¡basta de correr!". Nuestra escuela, reflejando las tendencias de gran parte de la sociedad humana, est...
Escriure sense por. Instruccions per a escriptors valents
Aconseguir que els infants escriguin bé requereix hores de pràctica i inversió d’energies, sí!, però els esfo...
El tiempo y los docentes
La gestión del tiempo que cada colectivo humano realiza va más allá de los detalles objetivos que lo determinan. Va ligado a las prior...
El circ: un mitjà per treballar les tipologies textuals
En aquesta proposta didàctica s’hi materialitza un treball detallat sobre les diferents tipologies textuals. Es du a terme a travé...
Educamos en red… o no educamos. Respuestas saludables
Educamos en red… o no educamos. Respuestas saludables Sabemos que hay cosas que funcionan, queremos disfrutar del trabajo y podemos mejor...