Rescat de llegendes urbanes
L’experiència que presentem es basa en una seqüència didàctica sobre el tema de les llegendes treballada amb el profes...
Del mastegot
En aquesta secció, presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), breus retalls de diàlegs d’aula, aparentment simples...
EN LÍNI@: És bo introduir l’anglès en edats primerenques?
Referencias bibliográficas
Diàleg, cinema i interpretació literària a l’ESO
En aquest text, hi presentem una experiència d'educació literària basada en el diàleg a l'aula i el cinema. Parteix de tres idees bà...
El valor de la palabra
El valor de la palabra Iniciamos el año de la esperanza inmerso en un ambicioso plan de vacunación con prioridad para nuestra gente mayor...
D´una escola presencial a una de virtual en 24 hores. És possible?
En aquests temps de confinament obligatori, els centres docents, les administracions i les comunitats educatives han hagut de substituir ...
Imaginació literària i conflicte
Al present article s’hi proposa una activitat per aprofitar el potencial de la narrativa de ficció a l’aula no com a mitj&agr...