El paper de les AMPA en la prevenció de la violència escolar
Les associacions de mares i pares d’alumnes (AMPA) poden esdevenir entitats molt útils si són capaces de proporcionar ajuts pertin...
Cómic: A la sombra de Lucky Luke
L’art com a vehicle per treballar les emocions
Aquest projecte té com a objectiu principal treballar el sentit de pertinença de grup i les emocions a través de diferents ...
En la escuela, ¿es posible una educación lenta?
El objeto de este pequeño artículo es poner sobre la mesa dificultades y oportunidades para poder hacer una reflexión en nuestros luga...
Un joc de rol sobre les al·lèrgies
És freqüent que, entre el nostre alumnat, hi hagi alguna persona amb algun tipus d'allèrgia o intolerància alimentària. Cada cop mé...
Romper el tabú de la lentitud
Joan Domènech (J.D.): Los movimientos de la lentitud (slow food, slow cities, etc.) intentan devolver tiempo a las personas. Este plante...
«Jo»: parlem de nosaltres a través de l’art
Com podem dir alguna cosa de nosaltres mateixos mitjançant el llenguatge plàstic? Aquest serà el tema del taller «Jo»...
Por una pedagogía del caracol
Ha llegado el momento de decir: "¡basta de correr!". Nuestra escuela, reflejando las tendencias de gran parte de la sociedad humana, est...