Guía de recursos
Com a epíleg d’aquesta monografia sobre el llenguatge de la publicitat a l’aula, a continuació s’ofereix informaci&oac...
En peu de guerra: Periodista o escriptor?
Els fons de la fototeca asturiana, ubicats al Muséu del Pueblu d’Asturies, de Gijón, han estat el punt de partida d’aquest p...
Ressenyes. Crònica. Web
Amb les famílies: L’estil comunicatiu amb famílies
L'estil de comunicació que utilitzem amb les famílies és determinant en les relacions que hi establim. Entre totes les vies de contact...
Escribiendo críticas teatrales. Experiencia de secundaria
Aquest capítol aborda els projectes d’escriptura centrats en la redacció de crítiques teatrals i el seu interès did&...
Imagina, programa, comparteix!
Imagina, programa, comparteix! L’Scratch com a eina d’aprenentatge al servei de la comunitat Susanna Tuset Munné És possible rea...
Quins clàssics triem per a la secundària obligatòria?
Ampliar el corpus més enllà de les fronteres nacionals, seleccionar, d’entre «els grans llibres», els adequats per a c...
Experimentar amb publicitat per aprender sobre imatge i cultura
El missatge publicitari és, en essència, poètic, o imperatiu, o potser li serveixen els recursos de la poètica per manipul...