Núria Castejon, directora de programas testimoniales. «Si los escuchas, algunos te hacen parar»
La Núria té una llarga trajectòria a treballar en programes on l’opinió dels protagonistes dibuixa el camí de...
Dependencia de lo literal
La dependència d’allò que és literal és una estratègia per produir textos que es caracteritza per eludir tots...
Música i poesia
En aquest article, s’hi analitzen les relacions interartístiques que es produeixen entre música i poesia, a fi d’establir cr...
Portafolis literari: poesia creada pels infants
Portafolis literari: poesia creada pels infants Débora Rascón Estébanez Aquest article descriu una experiència d’escriptura creativ...
Els orientadors, intèrprets entre educadors i famílies
A l’article, s’hi defineix l’acció orientadora com una activitat de mediació i d’interpretació entre doce...
Ressenya: Les veus del professorat. L´ensenyament i la gestió de les llengües a secundària
Navegant amb una forta tempesta (part 1)
Aquest article neix de la necessitat de plasmar per escrit reflexions al voltant de tot el que estem vivint amb aquest confinament, atès ...
L’ètica en l’educació
A l’informe de la Unesco Replantejar l’educació s’insta a reflexionar i reafirmar la visió humanista de l’educac...