Ressenya: Les veus del professorat. L´ensenyament i la gestió de les llengües a secundària
Navegant amb una forta tempesta (part 1)
Aquest article neix de la necessitat de plasmar per escrit reflexions al voltant de tot el que estem vivint amb aquest confinament, atès ...
L’ètica en l’educació
A l’informe de la Unesco Replantejar l’educació s’insta a reflexionar i reafirmar la visió humanista de l’educac...
Evitar la dependencia de lo literal
El llenguatge és una eina de poder, i no entendre el que es llegeix a fons ni ser capaç d’escriure mostrant comprensió del ...
«Sense novetats»: La novetat temàtica en la LIJ catalana
Aquest article tracta la presència de la novetat temàtica a la LIJ catalana contemporània sobre un corpus de 95 llibres de totes ...
EN LÍNI@: És bo introduir l’anglès en edats primerenques?
Camins escolars: cap a una aula de natura inclusiva
Possibilitar la presència de tot el grup classe en activitats de senderisme escolar tot aprenent i caminant junts és el repte que us pro...
Investigar la llengua que s’utilitza
L’article mostra una proposta formadora de docents de lletres que va tenir lloc a la Universitat Nacional de San Martín (Argentina). Desp...