De la entrevista al reportaje periodístico (o de la lengua oral a la escrita)
Aquest capítol presenta una experiència real d’aula perquè l’alumnat aprengui a passar del monòleg oral inform...
Google Forms i QR: cadenats digitals. Una experiència desafiadora
L’app smashing ha arribat a casa nostra per quedar-s’hi. Combinar aplicacions diferents ens obre un món de possibilitats. Descobrir...
Amb les famílies: L’estil comunicatiu amb famílies
L'estil de comunicació que utilitzem amb les famílies és determinant en les relacions que hi establim. Entre totes les vies de contact...
Cartas de ida y vuelta: La importància del receptor en el treball de l’aula
El projecte que exposaré, Cartas de ida y vuelta, està dirigit als nivells de primer i segon d'ESO de l'institut Torrent de les Bruixes...
La memoria afectiva com a clau per a la didàctica de la llengua i de la literatura
En aquest article, hi mostrem els beneficis de l’ús de la memòria afectiva com a punt de partida per a l’ensenyament de la l...
Deures a casa
El Consell de l’Alumnat del CEIP Sierra Nevada, de Granada, va començar a caminar fa uns quants anys. Han estat molts els temes que ha ab...
Coaching educativo con los docentes
El docent que treballa des del marc del coaching educatiu és un coach, és a dir, té el coneixement de les tècniques i de l...
Escrivim teatre a través d’Instagram
La xarxa social Instagram ofereix possibilitats educatives diverses per treballar amb l’alumnat a les aules. En l’experiència que p...