Qui té por del corpus lingüístic?
L’aparició de la lingüística de corpus ha obert vies noves d’informació a partir de les TIC que cal aprofitar. U...
El procés de l´escriptura: de la planificació a la revisió de l´escrit.
Quan ens proposem escriure un text, passem per diferents fases: en primer lloc, hem de saber sobre què volem escriure i per què (planifi...
EN LÍNI@: Es treballa la realitat plurinacional a l’escola?
L'Estat espanyol està compost per comunitats lingüístiques i culturals diverses. És el que s'anomena «realitat plurinacional». Creu...
WEB: Guia multimèdia de la prosòdia del català
La es revela una eina útil en aquesta qüestió. Es tracta d´un recurs que ha estat coordinat per investigadores de la UAB i la UPF, é...
Pinterest: alfabetización digital y artística en el aula
Karmele Urruzuno Bermúdez, monitora de menjador de l’escola Zuhaizti (San Sebastià). Aliments p...
RESSENYA: Claves para gestionar conflictos escolares. Un sistema de diques
Com a conseqüència de la interacció de persones amb característiques diferents que han de conviure en un mateix espai, els conflictes...
Mira y mide
IntroducciónHemos observado que los alumnos y las alumnas alcanzan muy pronto, ya en primaria, cierta destreza en los cambios de unidade...