Argumentació i debat
Taules de programació: Una llegenda amb sorpresa. Un tomb pel Timbaler del Bruc
Aquesta proposta exposa les característiques metodològiques principals del treball per projectes. Parteix de la motivació inicial...
Ensenyar a argumentar en sisè de primària
Montserrat Ferrer Ripollés, Manuel Miró Escuder Escola Lluís Revest. Castelló de la Plana Aquest article pretén mostrar una s...
Oralitat i escriptura, una relació d´ajuda mútua
Oralitat i escriptura, una relació d’ajuda mútua Montserrat Vilà Santasusana, Josep M. Castellà Lidon Una de les vivènc...
La revolución de los álbumes ilustrados
Leemos para entender o para empezar a entender.No tenemos más remedio que leer. Leer, casi tanto como respirar, es nuestra función esen...
Pràctiques i identitats dels mestres rurals francesos
Les investigacions recents sobre les pràctiques de les mestres i els mestres que exerceixen en escoles rurals i de muntanya posen de mani...
La comunicació del docent
La comunicació es troba implícita en tot acte social. No és possible no comunicar-se. Fins i tot quan no volem dir res, comuniquem.
Els projectes interdisciplinaris