Ensenyar i aprendre a ensenyar llengües
Camins escolars: construir la ciutat des de la infància
Camins escolars: construir la ciutat des de la infància Sara Colorado Ramírez, José Luís Muñoz Moreno, Rosa Maria Pallarè...
Comunitats de pràctica i centres educatius: podem compartir maneres de treballar?
L’escola Jaume Miret, de Soses, ha endegat una comunitat de pràctica amb l’objectiu de crear un espai de reflexió i debat on...
Píndoles creatives
El mecanisme de les analogies es fonamenta en l’habilitat de relacionar coses ben diferents, una estructura creativa que s’ha desenvolupa...
Aprenem junts
Aquest projecte és una proposta interinstitucional entre la residència Zuetxe i l’escola CEIP Urkitza HLHI per promoure l’ap...
Introducción
QUÈ ENS DIU LA RECERCA CIENTÍFICA?
La retroacció en els aprenentatges: evidències neuroeducatives Consigna de l’evidència Continguts d’aprenentatge de l’...
El llenguatge oral: Dit i fet
L’escola s’ha de transformar. Ha de donar resposta al canvi a partir de l’empoderament dels seus infants mitjançant la dotaci...