Enterrats en trastos
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Alumnat protagonista i actiu amb la classe inversa
Com aprendries a cuinar un pastís? Llegint-ne les instruccions? Veient-ne un vídeo? O… elaborant-lo tu? Si apostes per tenir un a...
La educación a tiempo completo
Evolución de las capacidades cognitivas y metocognitivas sobre la lectura en niños y niñas de ...
Un dels punts d’interès de la investigació dins dels enfocaments constructivistes de l’ensenyament i l’aprenentatge &e...
Escampem la veu: comuniquem les nostres accions
Escampem la veu: comuniquem les nostres accions Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nos...
Com t’ha anat avui?
Que hi hagi relació entre l’escola i la família potencia que els infants amb capacitat verbal limitada disposin de recursos per ex...
Ni una gota perduda!
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
«Poner cera, pulir cera» (filosofía y gamificación)