Imagina, programa, comparteix!
Imagina, programa, comparteix! L’Scratch com a eina d’aprenentatge al servei de la comunitat Susanna Tuset Munné És possible rea...
Què en sobreviu de l´educació quan no hi ha escoles?
Què en sobreviu de l’educació quan el present es veu amenaçat davant de la impossibilitat d’acudir a les escoles? Qu&...
Processos d’innovació i millora en les pràctiques de l’equip d’orientació
El text següent exposa la manera com un centre educatiu amb una àmplia trajectòria en processos d’innovació i millora ...
Experimentar amb publicitat per aprender sobre imatge i cultura
El missatge publicitari és, en essència, poètic, o imperatiu, o potser li serveixen els recursos de la poètica per manipul...
Mirant cap al cel
Els continguts relatius als fenòmens atmosfèrics i astronòmics constitueixen un «clàssic» en la formació...
De la entrevista al reportaje periodístico (o de la lengua oral a la escrita)
Aquest capítol presenta una experiència real d’aula perquè l’alumnat aprengui a passar del monòleg oral inform...
«Quina és la tònica?»
Pronunciació de les vocals e i o en posició àtona per a un nivell A2 Marta Bartolí Rigol Consorci per a la Normalització Ling...
Quan la vida quotidiana esdevé l´escola
El passat 13 de maig de 2020, en ple confinament, l’escola Illa de Sabadell celebrava una trobada virtual amb la presència d’Eul&ag...