Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Amb bona energia
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Renovar. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
La producció de curtmetratges a l’escola
Fa quinze anys que, al CEIP Juan Carlos I, d’Almenara (Castelló), es produeixen curtmetratges al voltant de la literatura o la investigac...
Nos vamos al instituto
Una visita d’estudi al Jyväskylä Institute of Adult Education. Flexible learning paths through ...
El present article es basa en la informació recollida durant una visita d'estudi realitzada al Jyväskylä Educational Consortium, Jyvä...
Liliana Aldai
Necesitad de elaborar y revisar las programaciones
A pesar de dar por supuesto que los docentes actuamos a partir de unas programaciones, existe un debate sobre su necesidad. Y esto es as...