Grups interactius: diàleg, solidaritat i aprenentatge
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada Als grups interactius s’aprèn a deixar de banda l’individualisme i es transforma...
La competència digital docent
La competència digital docent Antonio A. Márquez Ordóñez Mestre de pedagogia inclusiva Blog Si es por el maestro, nunca aprendo ht...
Venjança o perdó?
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
L’ensenyament de la gramàtica a l’educació obligatòria
El proceso de la escritura: de la planificación a la revisión del escrito
Melmelada demà i ahir. El tractament del temps en la literatura infantil i juvenil
Les lectures que els infants segueixen amb més complaença tenen un ritme temporal similar al nostre. Les accions se succeeixen l'una da...
La textualización o escritura del primer borrador
La producció del text escrit, tema central d’aquest capítol, constitueix la fase central de la seqüència didàct...
Metodología CAMP (0): Un modelo de orientación psicopedagógica y atención a la diversidad des...