És correcte dir «Hay que frenar al coronavirus»?
L’aprenent mitjà
Algú ha vist alguna vegada un aprenent mitjà? Podries definir l’aprenent mitjà? La «normalització» &eacu...
Els alumnes, part activa dela revisió d’un text
Als alumnes, se’ls fa estrany i difícil revisar els seus textos per diversos motius: la manca d’hàbit, la poca distàn...
El portafolis avaluatiu
“Jóvenes por el barrio”. Un proyecto de aprendizaje y servicio en el barrio de La Florida...
Orígenes de la experienciaDesde el año 2005, el Esplai La Florida y el Instituto Fontserè han desarrollado una serie de proyectos de c...
Ensenyar a argumentar en sisè de primària
Montserrat Ferrer Ripollés, Manuel Miró Escuder Escola Lluís Revest. Castelló de la Plana Aquest article pretén mostrar una s...
Agricultura i canvi climàtic: Repensem el sistema alimentari
Agricultura i canvi climàtic Repensem el sistema alimentari Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de repla...
Conscienciar en ecologia. La tasca del docent en ciències socials
En aquest article d'opinió, José Antonio Mérida Donoso reflexiona sobre el fet que l'educador s'ha d'implicar...