Com és un bon mestre per a tu?
A continuació es presenta una tasca d’escriptura com a via per donar peu a l’expressió personal, en concret les descripcions...
Recursos per a l’aula: Fonètica de l’espanyol
La fonètica i la dialectologia de l’espanyol ocupen un lloc rellevant en els currículums oficials d’ESO i de batxillerat. El...
Generar bienestar en la escuela
Avui, podem afirmar que la salut (i la malaltia) i el benestar (entès com a qualitat de vida individual i col·lectiva) no són q&u...
Ideologies del llenguatge i lectura crítica
Ideologies del llenguatge i lectura crítica Virginia Zavala, Johanna Ramírez Pontifícia Universitat Catòlica del Perú. Lima E...
Reseña
Cosas que pasan cuando conversamos MONTOLÍO, E. Barcelona. Ariel, 2019 Estrella Montolío, catedrática de lengua española en la Uni...
L´escola compromesa amb el món. I tu què fas?
Quins han de ser els valors de referència quan eduquem en un context de diversitats, de vegades aparentment excloents entre elles, i de p...
Reflexiono per comprendre, comprendre’m i fer comprendre
Els textos reflexius són escrits en què el destinatari és el propi autor. A l’escola Riera de Ribes constitueixen una eina ...
Recursos per a l’aula: Fonètica, pronunciació i entonació catalanes en accés obert
Pàgines web per a l’aprenentatge autònom de la fonètica i la pronúncia del català.