Joan Fuster a quart d’ESO Idees, pràctiques i reflexions Mireia Ferrando Simón IES Isabel de Villena. València La celebració...
El fet de compartir «sap» millor!
L’estructura del seguiment de l’alumnat ens permet recollir, analitzar i valorar el procés de cada escolar i ens facilita elaborar ...
Com podem construir un pla de lectura i d´escriptura de centre?
En aquest article, s’hi ofereixen pautes per elaborar, implementar i avaluar el Pla de lectura i escriptura de centre (PLEC), tant a educ...
Coaching educatiu amb els docents
El docent que treballa des del marc del coaching educatiu és un coach, és a dir, té el coneixement de les tècniques i de l...
¡Contamos con todos!
L’ensenyament de la lectura i l’escriptura a l’educació superior
Perspectives i debats Mariana Urus Universitat Tecnològica Nacional (Argentina) En aquest article presentem les perspectives didàctiques ...
La nostra participació també compta a l´escola
La nostra acció educativa se centra en cada escolar i volem que els infants siguin protagonistes del seu procés d’aprenentatge, pe...
Idees clau per orientar els plans de lectura i d´escriptura
L’article que presentem s’ocupa d’un dels components que ha de formar part dels plans de lectura i d’escriptura: el marc conce...