Entornos virtuales de aprendizaje (II)
La fi de les distòpies
La fi de les distòpies Gustavo Bombini Universitat de Buenos Aires (Argentina) En el present article s’hi planteja el final de les dist&#...
Joan Fuster a quart d’ESO Idees, pràctiques i reflexions Mireia Ferrando Simón IES Isabel de Villena. València La celebració...
El fet de compartir «sap» millor!
L’estructura del seguiment de l’alumnat ens permet recollir, analitzar i valorar el procés de cada escolar i ens facilita elaborar ...
Com podem construir un pla de lectura i d´escriptura de centre?
En aquest article, s’hi ofereixen pautes per elaborar, implementar i avaluar el Pla de lectura i escriptura de centre (PLEC), tant a educ...
Coaching educatiu amb els docents
El docent que treballa des del marc del coaching educatiu és un coach, és a dir, té el coneixement de les tècniques i de l...
¡Contamos con todos!
L’ensenyament de la lectura i l’escriptura a l’educació superior
Perspectives i debats Mariana Urus Universitat Tecnològica Nacional (Argentina) En aquest article presentem les perspectives didàctiques ...