Investigar en ciències per dotar l’aula de primària de credibilitat
Què solem entendre per investigació científica i què caracteritza la indagació científica genuïna &eacu...
Multimodalitat i educació literària
La literatura infantil i juvenil digital (LIJD) presenta reptes interpretatius nous per als lectors en formació. Aquest article se centra...
Models organitzatius per a l´atenció a la diversitat
El número 4 dels objectius de l’Agenda 2030 de Desenvolupament Sostenible subratlla, entre altres, un antic dret educatiu: «garanti...
La serra de Tramuntana, com a llegat per a futures generacions
El juny de 2011 la Serra de Tramuntana, conjunt de cims, valls i penya segats que recorre l'illa del nord a oest de Mallorca, va ser decl...
La poesia en l’educación lectora i literària
Els autors analitzen el lloc de la poesia en l’ensenyament de la literatura i en reclamen el protagonisme a les aules de tots els nivells...
Alumnat amb discapacitat visual
Una gran part dels aprenentatges que els infants realitzen des que neixen es produeixen a través de la visió. En el cas d’alumnat ...
Elogio a la escuela
Elogio a la escuela Aprender a vivir juntos y aprender juntos a vivir. (Marina Garcés, Escuela de aprendices, 2020) Estamos llegando a fi...
Reseña: ¿Cómo aprendemos?: Una aproximación científica al aprendizaje y a la enseñanza
Ressenya ¿Cómo aprendemos?: Una aproximación científica al aprendizaje y la enseñanza RUIZ MARTÍN, H. Barcelona. Gra...