No hi ha res que pugui ser permanent, tret del canvi
És el moment de repensar l’organització dels centres. La citació d’Heràclit que trobem al títol del pre...
Mercè Roca, Marta Cerón i Júlia Corretti: «A la nostra escola impulsem maneres diverses de mi...
L’escola Jaume Miret, de Soses, poblet lleidatà de menys de dos mil habitants, necessitava un canvi. Així doncs, el mes de juliol ...
Llegir, escriure i imaginar mons possibles
En aquest article es comparteix una experiència didàctica al voltant de l’escriptura realitzada a Pereira (Colòmbia), en qu...
Crònica: IV Writing Research Across Borders (WRAB 2017)
Som comunitat
L’escola infantil Sant Climent, a Menorca, és un col·legi petit que té la peculiaritat de cobrir tota l’etapa educati...
El procés d’aprenentatge de la lectura a Àustria
El sistema educatiu austríac té un any d’escolarització obligatòria abans de la primària als sis anys. La coo...
Proyectos para aprender lengua
Aquest capítol aborda la metodologia del treball per projectes a primària i secundària, mostrant alguns aspectes d’aquesta ...
La Tira