«De gran vull ser…». L´argumentació oral (i escrita) pas a pas
«De gran vull ser...». L’argumentació oral (i escrita) pas a pas Montserrat Vilà Santasusana, Joana Medina Mayol L’art...
Acompanyament emocional. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
L’avaluació de l’aprenentatge lingüístic en el projecte. Vols conèixer la meva localitat?...
Aquesta activitat té com a objectiu desenvolupar les competències comunicatives bàsiques a través de la creació d&r...
Què és l´educació STEM o STEAM? Per què ens hi hem de posar?
La perspectiva de l’educació CTIM (ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques), més coneguda com STEM (d’a...
Ús de les TIC a la daily routine d´anglès
La daily routine és una manera de començar les classes d’anglès. Consisteix en un costum que es repeteix cada dia i que ser...
Experiencias comunitarias para la puesta en valor del patrimonio local
Experiencias comunitarias para la puesta en valor del patrimonio local Iván García García, Xulia Marqués Valea Presentamos dos ini...
El còmic com a recurs educatiu
El còmic com a recurs educatiu Una proposta didàctica en la formació del futur professorat Salvador Ortiz Gascón Universitat de Va...
Paulo Freire: L’alfabetització com a lectura del món: una aposta radical per a la pedagogia críti...
Llegir no és dir una lletra després d’una altra. Escriure tampoc és un acte mecànic. Una acció i l’altra són...