Lectura augmentada
Lectura augmentada Exemple d’una situació d’aprenentatge amb sentit per als estudiants Maite Monar van Vliet IES Juan de Garay. Val&#...
Mónica Domínguez: «El pas de l’escola a l’institut és un moment de gran importància per als ...
Aquesta eivissenca em rep, en la distància i amb una pantalla entremig, amb un somriure. Encara no es creu que haguem pensat en ella per ...
En context: TikTok: un recurs de llenguatge no verbal
En l’activitat que presentem treballarem l’expressió del llenguatge no verbal i la cooperació a través del text liter...
Humor
Fem art amb els artistes locals
Fem art amb els artistes locals Beatriu Guardiola Deltell Aquest projecte d’innovació que durem a terme per tercer curs consecutiu al CEI...
Vo-ca-lit-zant, Filmora com a conductor pedagògic a l’ortografia, la morfosintaxi i la interpreta...
Vo-ca-lit-zant, Filmora com a conductor pedagògic a l’ortografia, la morfosintaxi i la interpretació L’eina Filmora com a eix ve...
De dentistes i cardiòlegs. O es tracta de coordinació?
Antonio A. Márquez Ordóñez Mestre de pedagogia inclusiva Blog Si es por el maestro, nunca aprendo https://siesporelmaestronuncaaprendo....
La llibreta de quadrícula de 5 mil·límetres
És urgent que transformem la manera d’educar a les nostres aules. La situació que hem viscut al llarg dels darrers deu mesos ha po...