Mètode de no-inculpació i assetjament escolar. Un cas a l´educació primària
Presentem una intervenció basada en el mètode de no-inculpació practicada per solucionar un cas d’assetjament escolar a un ...
Característiques d’una avaluació justa
El concepte d’avaluació justa es debat entre la igualtat i l’equitat. Enfront d’una valoració acadèmica igual p...
L’organització d’espais i materials a l’espai de joc
Els espais, els ambients i els materials exerceixen una gran influència en l’aprenentatge dels infants, en la mesura en què promou...
La creativitat com a motor de canvi i transformació a través del joc (1a part)
Els infants utilitzen i creen constantment codis i estils de relació nous que sorgeixen de l’espontaneïtat fresca de la seva madura,...
La Tira
Com podem enfocar la intervenció pedagògica durant les visites culturals?
Actualment, les visites culturals promogudes pels centres docents són una activitat molt habitual. Tanmateix, els indrets on és present ...
Dificultats de comportament: centrar-nos en els aspectes positius
Quan un alumne o una alumna ens crida l’atenció perquè mostra un comportament problemàtic, ens solem centrar en el que fa m...
David descubre que tiene una historia