¿Cómo mostramos la escuela?
Un programa de radio en la biblioteca de la escuela
La pega és que han après a fer d’alumnes!
En aquest article d'opinió, Juli Palou reflexiona sobre el rol de l'alumnat al llarg del seu recorregut als centres educatius i la necess...
Inclusió d’un alumne amb TEA a l’aula de música
En aquest article, s’hi explica el procés d’inserció treballat durant dos cursos a l’àrea de música amb ...
En infantil nos comunicamos con las TAC
Motivación del proyectoLa escuela Virolai (Barcelona) está repartida en tres edificios independientes y alejados: dos de educación inf...
Intersección entre la educación musical y la educación socioemocional
Pedagogia de la vida i de la mort
El curs 2019-2020, a l’escola Congrés-Indians vam decidir dur a terme una sèrie d’activitats i dinàmiques que facilit...
Una experiència d’inclusió
En Fouad té la síndrome de Down. Suposa un problema que, a la classe, hi hagi un alumne amb discapacitat? Quines barreres hem de superar...