Fem poesia
Hem de fer poesia a l'escola? Sí, perquè és un treball gratificant, complet, hi treballem capacitats bàsiques múltiples. Només nece...
Introducción
En context: El poder de les paraules
En el marc d’una seqüència sobre el valor emocional del llenguatge, la primera activitat se centra en la comprensió de dos an...
El conec pel seu riure
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Itineraris de lectura a secundària
Gulliver, els tres mosqueters, Jàson i els argonautes i fins i tot la còlera d’Aquil·les formen part de l’imaginari c...
Les famílies a l´aula des d´una perspectiva sistèmica
La història i el context familiar en el qual es desenvolupa cada infant condicionen la possibilitat, o no, d’aprendre a l’aula. Cal...
Espais de benvinguda educativa i escola: Quin valor afegit?
Els EBE van iniciar la trajectòria durant el curs 2008-2009 a les ciutats de Vic i de Reus amb gran ressò mediàtic. Aquest article pre...
Usos de la lengua escrita