Aprenent dansa amb música pop
Sovint, tant a la classe d’educació física com a la de música, s’utilitzen les danses tradicionals locals i d’a...
Família, escola i altes capacitats
Les alumnes i els alumnes amb altes capacitats tenen necessitats educatives, emocionals i socials. Tot i que cadascun dels infants és un ...
Las actividades de escritura en las áreas curriculares no lingüísticas
Les investigacions fetes en relació amb l’activitat de l’escriptura han afavorit canvis en la concepció de què &eacut...
A la recerca de les pautes DUA (disseny universal per a l’aprenentatge)
No es pot parlar d’educació inclusiva al segle xxi sense parlar de disseny universal per a l’aprenentatge, un marc que optimitza l&...
Esport solidari
L’escola Rosella, de Viladecavalls, es defineix com un centre públic obert a la participació i amb voluntat d’educar per la ...
Once upon a time…
La sensibilització envers l’aprenentatge de l’anglès a l’educació primària es fonamenta en unes bases ne...
Textos expositivos: el resumen
Aquest capítol mostra una seqüència centrada en la lectura de textos expositius, orientada a obtenir informació sobre un tem...
Sis qüestions sobre la lectura i l´escriptura al cicle inicial
En aquest article es reflexiona sobre l’enfocament de la lectura i l’escriptura al cicle inicial a partir de sis qüestions prà...