La Tira
Adaptació de materials
Igual com a la vida no existeixen dues persones iguals, a l'escola cada infant mostra una manera particular de ser, de fer i d'aprendre. ...
Daniel Innerarity: «Aprendre és gestionar el desconeixement»
Daniel Innerarity «Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prol...
«Que no te confundan»
«Que no te confundan» Programa de prevenció del discurs de l’odi a les aules de secundària M. Carmen Belizón Ferná...
Per què tantes activitats?
Les docents i els docents podem distingir entre dos tipus d’activitats: les que serveixen per reforçar el que s’ha après i l...
Complicitats, ajudes mútues i corresponsabilitats
Relacionar-nos amb les famílies ha de deixar de ser una obligació i esdevenir una oportunitat per al centre i l’alumnat. Cal compa...
Reptes nous, incerteses renovades. Respostes saludables
Reptes nous, incerteses renovades. Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, t...
Introducimos la metodología del aprendizaje basado en problemas (ABP) en el aula de tercero